FAQ - Ofte stillede spørgsmål
Hvilken størrelse bør jeg vælge?
Vores badetøj er størrelsessvarende. Hvis du vælger en style af musling print eller sort, anbefaler vi dog at gå en størrelse op, da strukturen i stoffet er strammere.
Du kan læse vores NONI Swim sizeguide her. Er du i tvivl, er du altid velkommen til at skrive til os på info@noniswim.dk.
Hvorfor kan jeg ikke bestille min ønskede størrelse?
Da vi gerne vil minimere spildproduktion, har vi også valgt at bestille begrænsede mængder badetøj. Vi forsøger altid at ramme en passende mængde ud fra efterspørgsel, men vi kan ikke altid forudse, hvor stor interessen er.
Er din størrelse udsolgt, kan du vælge at registrere din interesse for det specifikke produkt i den specifikke størrelse. Det gør du inde på selve produktet. Her klikker du på linket med teksten "Er din størrelse ikke på lager? Klik her". Efterfølgende kan du skrive dig op til at få en notifikation per e-mail, når din størrelse er på lager igen.
Hvor hurtigt bliver min vare leveret?
Det afhænger af, hvilken type levering, du har valgt.
Vi leverer på fire måder:
1) Du kan afhente din ordre hos os på NONI Swims adresse (efter aftale)
2) Du kan få leveret din ordre til en pakkeshop med DAO (dette tager typisk 2-4 arbejdsdage)
3) Du kan få leveret din ordre til din private adresse med DAO (dette tager typisk 2-4 arbejdsdage)
4) Du kan få leveret din ordre med ekspreslevering med Post Nord (aflægger du ordren på en almindelig arbejdsdag før kl. 12 middag, vil pakken blive leveret næstkommende arbejdsdag).
Læs vores leveringspolitik her.
Jeg har valgt "Afhentning ved NONI Swim" som leveringsform. Hvordan foregår det?
Har du valgt at afhente din ordre fysisk ved os, bedes du umiddelbart efter bestilling skrive en mail til os på info@noniswim.dk. Så aftaler vi tid og sted for afhentning.
Hvordan returnerer eller ombytter jeg min(e) vare(r)?
Bor du i Danmark, kan du nemt returnere din orde ved at printe et returlabel her. Du udfylder oplysningerne, printer returlabel og påsætter pakken, og indleverer i en DAO pakkeshop nær dig. Så bliver den sendt til os, og efter vi har modtaget og tjekket, at badetøjet er fri for brugsspor, vil vi refundere beløbet til din konto.
Bor du uden for Danmark, benytter du bare den nemmeste fragtløsning på egen bekostning.
Læs vores refunderingspolitik her.
Vil du gerne ombytte en vare, gør du det på samme måde som nævnt ovenfor, og aflægger en ny ordre på www.noniswim.dk.
Mit badetøj er kommet uden hygiejne sticker - hvorfor?
Vi bruger pt. ikke hygiejne stickers, da vi ikke har kunnet finde nogle, der lever op til vores bæredygtige koncept. Du bør derfor altid prøve badetøjet med trusser på. Ønsker du at returnere din ordre, skal badetøjes tilbageleveres uden brugsspor. Hvis der er brugsspor, kan du desværre ikke få refunderet din ordre.
Jeg vil gerne prøve badetøjet før jeg bestiller. Kan jeg det?
Det er desværre ikke muligt at prøve badetøjet fysisk, før du bestiller det. Men du kan altid returnere det igen, hvis det ikke passer eller lever op til forventningerne.
Hvordan skal badetøjet vaskes?
Pas på dit badetøj og forlæng levetiden. Det gør du ved at følge vores wash and careguide, som du kan finde her.
Jeg har fundet en fejl på mit badetøj. Jeg vil gerne gøre brug af reklamationsretten. Hvad gør jeg?
Det forstår vi godt. Du skriver en mail til os på info@noniswim.dk og vedhæfter et billede af fejlen. Så kigger vi på det og vurderer, hvad der kan gøres ved det.
Jeg har problemer med hjemmesiden. Hvad gør jeg?
VI anbefaler altid at bruge Google Chrome, da det er denne type browser der er mest kompatibel med vores webshop. Så prøv i første omgang at bruge Google Chrome. Oplever du stadig fejl, så prøv at skift enhed - fx til enten computer eller mobil, alt efter, hvad du har prøvet i første omgang. Oplever du STADIG fejl, så skriv en mail til os, for så kan det være, at det er et generelt problem og så får vi rettet op på det ASAP.
Har du flere spørgsmål? Så tøv ikke med at skrive til os på info@noniswim.dk. Så besvarer vi dit spørgsmål hurtigst muligt.